برنامه و فعالیتهای سرگرم کننده خود را در سهولت تنظیم کنید!

اگر به دنبال این هستید که موضوع به راحتی به فروشگاه الکترونیکی تبدیل شود ، با سبک تمیز کاملاً متعادل ، تم کاوا به یک انتخاب طبیعی تبدیل می شود.

کاوا در حال حاضر شامل 30 نسخه ی نمایشی است و ما در حال برنامه ریزی برای انتشار نسخه های بیشتری هستیم! به جز نسخه های نمایشی حیرت انگیز ، تم Kava بیشتر و بیشتر دارای ویژگی های مفید برای کاربران ، مشاغل ، شرکت ها ، توسعه دهندگان ، وبلاگ نویسان و سایر دسته های کاربران است. حتی اگر یک مبتدی مطلق در ساخت وب سایت باشید ، از سادگی و حالت بصری راحت سازنده صفحه Elementor قدردانی خواهید کرد. پلاگین های جت به طور خاص تولید شده اند تا در این ویرایشگر صفحه قابلیت های اضافی در اختیار کاربران قرار دهند. مزیت اصلی پلاگین های جت شامل ماژول هایی است که در بسته نرم افزاری Elementor وجود ندارد.


محدودیتی برای تعریف سبک شما وجود ندارد

چندین ابزارک WooCommerce را که به عنوان ماژول هایی از قبل طراحی شده اند اضافه کنید و فروشگاه خود را به ابزارک ها و عناصر نفس گیر که برای تجارت آنلاین موفق لازم هستند ، مجهز کنید. مشتریان شما از دیدن سایت شما قدردانی می کنند و قطعاً آن را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود توصیه می کنند. گزینه های بی حد و حصر وجود دارد که می تواند اجرا شود. قالب کاوا کاملاً پاسخگوی نیازهای پاسخگویی برای نمایش وب سایت شما به طور کامل در همه دستگاه ها است. Kava به طور خودکار سایت شما را تطبیق می دهد ، بنابراین بازدید کنندگان شما می توانند از طریق تلفن همراه یا لوازم التحریر PC به سایت وارد شوند.

 

وضوح بالا بسیار مهم است

شما با کاوا تصاویر با وضوح بالا به صورت حرفه ای تهیه می کنید. اندازه صفحه بازدید کننده شما شناسایی شده و نسخه کوچک شده صفحه وب شما به طور خودکار متناسب با آن تحویل می شود. شما همچنین بسیاری از ویژگی های مفید دیگر را دریافت می کنید.

به روز رسانی سریع برای ویرایش بهتر

Kava یک موضوع چند منظوره یکپارچه است که دارای گزینه ها ، ویژگی ها ، ابزارهای نوآورانه ، تصاویر با کیفیت بالا ، پلاگین های درجه یک و بسیاری از ظروف الکترونیکی دیگر است. چندین ابزارک WooCommerce را که به عنوان ماژول های از قبل طراحی شده اضافه کنید و فروشگاه خود را به ابزارک ها و عناصر نفس گیر مجهز کنید.

اشتراک مادام العمر فرصت های بسیار گسترده تری را برای استفاده از مضمون و مزایای آن به شما می دهد. سرویس شگفت انگیزی مانند به روزرسانی مادام العمر همه افزونه ها وجود دارد. Kava به پلاگین های خیره کننده ای مانند JetElement ها ، JetMenu ، JetBlogs و سایر جت ها مجهز است. علاوه بر این ، همه پلاگین های خود را نیز به روز می کنید. این ویژگی عالی است ، زیرا تمام افزونه های ما به طور مداوم در حال ارتقا هستند.

اشتراک گذاری این مقاله

اشتراک گذاری در facebook
Share on Facebook
اشتراک گذاری در twitter
Share on Twitter
اشتراک گذاری در linkedin
Share on Linkdin
اشتراک گذاری در pinterest
Share on Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.